Pantone’i värvide süsteem (PMS)

Pantone’i värvide süsteem (PMS) on rahvusvaheline standard värvide täpseks määratlemiseks trüki- ja disainitööstuses. See süsteem loodi selleks, et tagada, et konkreetne värvitoon saaks ühtlaselt reprodutseeritud erinevates trükimeetodites ja materjalidel. Pantone on eriti kasulik ettevõtetele, kes soovivad oma brändi ja sõnumit trükkides ühtlaselt esitleda. Lisaks Pantonele on veel RGB ja CMYK: Mis vahe neil on? Enne […]

10 head põhjust miks tasub valmistada firmakingitusi

Siin on 10 head põhjust, miks tasub valmistada ja kasutada reklaamkingitusi ettevõtte turundusstrateegias: 1. Bränditeadvuse suurendamine: Reklaamkingitused aitavad suurendada ettevõtte bränditeadlikkust. Kui inimesed saavad kingitusi, millel on teie ettevõtte logo või sõnum, jääte te nende meeltesse kauemaks. 2. Kliendisuhete tugevdamine: Reklaamkingitused on suurepärane võimalus tugevdada olemasolevaid klientisuhteid. Nad näitavad teie klientidele, et hoolite nendest ja […]

Erilahenduslikud kinkekomplektid

Kinkekomplektid, mis tugevdavad sidet töötajate ja koostööpartneritega

Ajal, mil võimalused kohtumiseks on piiratud, on hea mõte oma ettevõttega välja paistmiseks saata töötajatele või koostööpartneritele erinevate tähtsündmuste märgiks kinkekomplekte. Kingivabrik pakub täislahendust logost pakendamiseni reklaamkingituste ja kinkekomplektide valmistamisel.   Miks üldse kingitusi teha? Kingitused pakuvad saajale üllatusmomenti, põnevust paki avamisel ja head tunnet, et tema peale on mõeldud. Loomulikult võiksid kinkekomplektid olla läbimõeldud, praktilised […]

Reklaamkingituseks pastakas või pastapliiats?

Pastapliiats ehk rahvakeeli pastakas on suurepärane reklaamkingitus! Tegemist on tootega, millel on mitmeid erinevaid materjale ja kujundus võimalusi, see võtab vähe ruumi ning omab praktilist väärtust. Ühtlasi on pastakas üks soodsamaid reklaamkingitusi ning sobib kinkimiseks mitmetel erinevatel sündmustel ja olukordades. Klassika, milles võib kindel olla Vaatamata sellele, et tänapäeval on enamik dokumente digitaalsed ning ka […]

Mida peab teadma kaitsemaski ostmisel?

Varasemalt olid suud ja nina kaitsevad maskid kasutusel peamiselt meditsiinis ning mürgistel ehitus- ja värvimistöödel. Täna, kui kogu maailm õpib elama koos uue viirusega, on kaitsemaskid nii mõneski riigis saanud uueks normaalsuseks ja igapäevaseks hügieenivahendiks. Paraku on ka inimesi, kes soovivad keerulisest olukorrast kasu lõigata ning kuna kaitsemaskid on väga nõutud kaup, on tekkinud ka […]

Helkur pole ainult hea reklaamkingitus, vaid võib päästa ka elu

On palju kingitusi, mis on žestina toredad, kuid kui paljud neist on eluliselt olulised? Mitte just paljud, kuid helkur on midagi, mida kõigil on vaja ja mis on panus nii enda kui ka teiste liiklejate ohutusse. Vali sobiv helkur siit. Autojuhid teavad, kui raske on märgata sügisõhtul musta riietunud jalakäijat. Helkuri eesmärk on anda juba […]